MATEMATYKA JEST DELIKATNYM KWIATEM, KTÓRY ROŚNIE NIE NA KAŻDEJ GLEBIE I ZAKWITA NIE WIADOMO KIEDY I JAK.

Jean Fabre


piątek, 4 listopada 2011

Jeże...

 Zad.1   Dwa jeże były na spacerze. Do kolców liście się im poprzyczepiały. W domu jeże liście obejrzały i zawołały: piętnaście liści mamy.
Ja mam wszystkie dwucyfrowe liczby pierwsze, w których cyfra dziesiątek jest równa 2 lub 3 lub 4, powiedział jeden jeż. A ja mam wszystkie dwucyfrowe liczby złożone, w których cyfra dziesiątek jest równa 3. Jakie liczby były na liściach pierwszego jeża? Jakie liczby były na liściach drugiego jeża? Czy jeże dobrze policzyły swoje wszystkie liście? 
---------------
  Zad.2   Jeż wędrował ścieżką za swojego legowiska do strumyka. Najpierw przeszedł 2 m i 35 cm, potem 4,2 m, następnie cofnął się o 140 cm, a na końcu przeszedł 6600 mm. Ile wynosi długość tej ścieżki?
---------------

Rozwiązania powyższych zadań prześlij do mnie używając formularza zamieszczonego TUTAJ.

NA WASZE ODPOWIEDZI CZEKAM DO 14 LISTOPADA ;)